Monday 24 February 2014

JOM BISNES DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum semua.

Ramai sebenarnya di antara kita ingin mengubah hidup. Ingin bantu suami dalam menaiktaraf ekonomi keluarga.. ingin hantar parents buat haji dan umrah.. ingin beli apa saja yang diidamkan.... tapi kekangan kewangan membantutkan segala hasrat dan impian tersebut.... Dulu mungkin orang kata kita berangan-angan mat jenin tapi sekarang semua tu tak mustahil walaupun kita seorang surirumah sepenuh masa. :)

Memang ramai yang berkobar-kobar nak berbisnes tapi ada suara halus yang selalu bertanya soalan itu dan ini. Soalan2 inilah yang membuatkan kita jadi ragu-ragu..

"Teringin nak buat bisness tapi tak ada modal besar."


"Saya tak tahu berbisnes. Malu nak bercakap. Tak reti nak promote barang."



"Tak ada masa lah nak pos barang, beli barang/produk ni."



"Betul ke buat bisnes ni boleh dapat ribu-ribu sebulan?"

Tapi hakikatnya tiada apa yang mustahil pun. Antara nak ataupun tak je.

So, untuk menjawab persoalan ni. Cubalah pilih bisnes bersama SHAKLEE. Sebab SHAKLEE tak perlukan modal yang besar. Hanya RM75 untuk daftar sebagai ahli dan yang penting keahlian adalah seumur hidup. Untungkan ! 


Masalah terbesar semua orang, tak tau berbisnes. itu bukan masalah atau halangan. semua orang bermula dari zero. tak tahu apa-apa pun. apa yang perlu adalah sikap ingin belajar. saya akan ajar dari mula bagaimana untuk memulakan bisnes ini dari bawah sehingga berada di tempat selesa. lagipun kita ada group yang sangat berdedikasi dan sangat menolong. Tiada masa untuk urusan membeli dan mengepos produk bukan menjadi satu isu dah sekarang ni sebab dengan SHAKLEE anda boleh lakukan bisnes ini 100% secara online.

dan yang paling penting SHAKLEE bukan skim cepat kaya ! hari ini join bulan depan dah dapat berpuluh-puluh ribu. Ada anak tangga yang perlu anda lalui di mana anda akan seronok melaluinya. Jika anda seorang yang yakin dan tidak berputus asa, bukan beribu-ribu malah ramai yang sudah dapat income berpuluh-puluh ribu di tengah-tengah bulan. semasa orang sudah berkeluh- kesah tentang gaji yang dah dipenghujung. anda boleh tersenyum dengan bonus yang diberikan oleh SHAKLEE.

KENAPA MESTI SHAKLEE???

Walaupun seseorang itu baru join untuk menjalankan bisnes SHAKLEE, tapi peluang untuk berjaya dan berkembang adalah sama rata dengan orang yang sudah lama join bisnes ni.. Kita juga berpeluang untuk mandapat bonus yang lebih banyak dari upline jika kita berusaha bersungguh-sungguh kerana dalam bisnes shaklee malaysia perkara yang penting dan utama adalah penjualan produk.. Jadi lebih banyak produk kita jual, lebih banyak la bonus yang kita dapat.. memang ada kes downline mendapat bonus lagi banyak dari uplinenya.. bestkan?

Sekiranya sudah ada niat dan terfikir-fikir untuk menjalankan bisnes.. jangan tunggu lagi.. mulakan langkah sekarang.. apa yang penting carilah orang dan group yang boleh guide anda dengan sebaik-baiknya untuk menjalankan bisnes online dengan teratur dan boleh juga membimbing kita menjadi individu yang baik  melalui amalan-amalan rohani yang diterapkan.. bukan sahaja bisnes dapat tapi kita juga mampu menjadi insan yang lebih baik..

Sekiranya ada di antara anda yang berminat untuk memulakan bisnes online bersama-sama saya dan group ini dan berhajat untuk menjadi lebih baik. Boleh hubungi saya sekarang ! :)



Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi kami di :-

Email : frenzpharmacy@gmail.com
Facebook : https://www.facebook.com/frenzpharmacy
SMS/Whatsapp : 0123498291

atau terus ke farmasi kami

Farmasi Az Zahra
(Frenz Pharmacy)
63, Jalan Perdana 4, 
Taman Pulai Perdana 2, 
81110 Kangkar Pulai, 
Johor Darul Takzim.

Office No : 07-5500049


"PREVENTION IS BETTER THAN CURE"



1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

tak salah mencuba kepada sesiapa yang berminat...