Monday 3 February 2014

ESP sumber protein soya terbaik

Assalamualaikum semua.

Masih dalam mood cuti? Ye, samalah kita. Walaupun mood cuti masih menebal, mood mengupdate juga turut menebal. Ekeke. Hari ni saya nak cerita tentang salah satu produk shaklee yang sangat sangat sangat laris dan mendapat sambutan. ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) ! Yea, bagi yang biasa dengan shaklee pasti sudah tahu akan ESP ini. 

Keistimewaan ESP ini ialah, ia merupakan sumber protein soya yang terbaik. Antara keistimewaan lainnya pula ialah  :-
  1. ESP menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. 
  2. ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu. 
  3. ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.
  4. Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.
Oh yea. Saya nak tekankan di sini soya yang digunakan dalam ESP ini adalah Non-GMO (tidak diubahsuai secara gebetik). Apa baiknya kalau dia Non-GMO? Dah tentulah soya Non-GMO ni baik sebabnya kalau soya dari sumber GMO ia akan memberi risiko penyakit kanser dan allergic. Oleh itu, jika anda mahu membeli sebarang protein dari soya, pastikan anda baca dahulu labelnya. Pilih produk yang berlabel Non-GMO. Ingat tu. Mencegah lebih baik dari merawat. :)

Pati ramai juga yang nak tahu kenapa ramai yang sukakan ESP ni kan. Saya yakin, bila anda dah tahu kelebihan ESP ni, anda pun pasti tertarik juga untuk mencubanya. Hehehe. :)

Kenapa ramai yang sukakan ESP?
  1. Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri 
  2. Memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih.
  3. Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat 
  4. Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  5. Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan. 
  6. Menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati. 
  7. Mengurangkan eczema dan masalah kulit 


Oh yea, jangan salah paham yea. ESP ni bukan untuk wanita mengandung sahaja. Semua boleh minum ESP ni. Tak kiralah dah kawin ke belum, student yang cepat letih, mengantok dan takde tenaga, orang-orang tua, even lelaki pon boleh minum. :)

Jadi apa tunggu lagi ! Dapatkanlah ESP sekarang. Try a glass of ESP today and you will ask for more. Better late than never. Jadi buatlah pilihan bijak memilih protein dari sumber soya Non-GMO. 

BEST PRICE SHAKLEE?

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi kami di :-

Email : frenzpharmacy@gmail.com
Facebook : https://www.facebook.com/frenzpharmacy
SMS/Whatsapp : 0123498291

atau terus ke farmasi kami

Farmasi Az Zahra
(Frenz Pharmacy)
63, Jalan Perdana 4, 
Taman Pulai Perdana 2, 
81110 Kangkar Pulai, 
Johor Darul Takzim.

Office No : 07-5500049


"PREVENTION IS BETTER THAN CURE"



No comments: