Wednesday 22 January 2014

Gemuk dengan shaklee

Assalamualaikum semua....

Baru berkesempatan nak tulis entry hari ni...Semalam agak busy sikit tp tak tau la apa yang busynya tu..

GEMUK DENGAN SHAKLEE !

Perhhh...macam takut jer baca tajuk ni...hihi..relax2..tajuk ni ditujukan khas pada si kurus yang nak naikkan berat badan...Ada ke orang nak gemuk??? Jawapannya memang ada sangat2 dan aku tak sangka permintaannya sama hot dengan set untuk kurus...

Nak tau mcmane aku boleh terbekenan dengan set gemuk ni???
Ceritanya bermula bila adik aku yang sorang ni tinggal dengan aku..Bila ku tenung2 dia...YA ALLAH, awat kurus sangat adik aku ni..orang somalia pun ada yang gemuk dari dia...aduhai...umur dah nak mencecah 25 tahun tapi beratnya tak sampai 40kg pun..orangnya tinggi jugak..teruknye la hai..

Disebabkan aku ahli SHAKLEE, so baik aku try produk SHAKLEE kan..bermulalah pencarian produk yang sesuai untuk nak naikkan berat adik aku ni...paling tak boleh blah..siap beli EBOOK kevin zahri lagi..PANDUAN TAMBAH 5KG DALAM 10 MINGGU..macam tu la semangatnya aku..


Set SHAKLEE dah ada , panduan dari kevin zahri pun ada gak..so, bermulalah operasi aku untuk menaikkan berat badan adik aku ni..Setiap hari ku paksa minah ni makan ikut panduan yang aku dah buat..hahaha...gelak jahat sket...kejam tak aku...dan HASILNYA selepas sebulan memang menakjubkan..hampir mencecah 40kg..muka dah montel sket..baju macam muat2 jer...hohoho..sukenye..

RESULT dah cantik aku pun promote la kat orang..seorang minah kedah ni ambil tak sampai 2 minggu dah whatsapp aku..katanya badan dah naik 1kg..selera makan pun bertambah2..SYUKUR..
Satu lagi budak Sarawak...tanya memang bnyak tapi dia beli jugak...tak sampai sebulan whatsapp balik aku..nak repeat order..dia kata lepas amik set ni badan nampak ada naik..seluar dengan baju pun sendat je nak pakai..selera memang terbaik la...borak punya borak baru tau nak kawin pertengahan tahun ni..tu yang kene pantas nak naikkan berat badan...mudah-mudahan berjaya capai target ye dik...

Sapa-sapa yang dah buntu fikiran macamana nak naikkan berat badan, meh la hubungi saya..sapa yang beli dengan saya siap dapat panduan diet yang betul lagi..suke tak???hihihi

Jeng..jeng..jeng...ni la SET GEMUK SHAKLEE yang marvelous tu...



~MEAL SHAKES :
Mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral.
Kaya dengan protein dan bebas laktosa
Membantu tumbesaran dengan zat yan diperlukan untuk membina tulang dan sel2
Sumber yang kaya dengan kalsium,fiber dan protein
Rasa vanilla yang sedap dengan bau mengancam..

~VITAMIN B-COMPLEX :
Mempunyai 8 jemis vitamin B yang penting untuk badan
Mengawal kadar metabolisme dalam badan, mengekalkan kesihatan kardiovaskular
Mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan
Memberikan mood gembira dan meningkatkan sistem pertahanan badan

DAPATKAN HARGA ISTIMEWA !

Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi kami di :-

Email : frenzpharmacy@gmail.com
Facebook : https://www.facebook.com/frenzpharmacy
SMS/Whatsapp : 0123498291

atau terus ke farmasi kami

Farmasi Az Zahra
(Frenz Pharmacy)
63, Jalan Perdana 4, 
Taman Pulai Perdana 2, 
81110 Kangkar Pulai, 
Johor Darul Takzim.

Office No : 07-5500049


"PREVENTION IS BETTER THAN CURE"



No comments: