Saturday 8 March 2014

GLA SHAKLEE : NO MORE PERIOD PAIN

Assalamualaikum semua..

Period pain

Sakit semasa datang haid memang menyeksakan..Hanya mereka yang pernah mengalami senggugut sahaja mengetahuinya..ada yang cramp, muntah2, demam dan sebagainya..Bayangkan jika simptom-simptom ini dialami setiap bulan??Hanya pil tahan sakit mampu melegakan simptom-simptom ini..tapi sampai bila nak bergantung kepada pil tahan sakit yang semua orang tahu akan kesan sampingannya yang sangat tidak baik untuk tubuh badan kita.

Masalah haid yang tidak teratur, sakit ketika datang haid, sukar hamil, cycts dan fibroid,dan simptom menopouse adalah masalah biasa yang dialami oleh wanita..Semua masalah ni kebanyakkannya di sebabkan oleh ketidakseimbangan hormon dalam badan seorang wanita..


GLA (gamma linolenic acid) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan..Ini disebabkan GLA merupakan sejenis asid lemak omega-6 yang digunakan oleh badan untuk membentuk prostaglandin iaitu bahan berupa hormon yang membantu mengawalatur proses badan yang normal. GLA banyak didapati dalam evening primose oil dan borage sead oil.


FUNGSI GLA
  • Membantu dalam seimbangkan hormon dan melancarkan haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan wanita di mana ia membentuk persekitaran rahim yang sihat dan optimum untuk persenyawaan.Ia menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan.
  • Melegakan simptom PMS seperti sakit semasa datang haid
  • Menolong mengurangkan simptom menopouse 
  • Mengambil GLA secara konsistan mampu menjadikan kulit anda cantik dan berseri
  • Ada sifat anti keradangan - dapat menangani simptom ekzema
  • Ada sifat anti oksidan dan berfungsi dalam memperlahankan proses penuaan 
  • Membantu sistem saraf untuk berfungsi ditahap optimum
KELEBIHAN GLA SHAKLEE BERBANDING EPO

  • GLA SHAKLEE diekstrak daripada minyak borage dimana ia mempunyai 2x ganda lebih banyak jumlah GLA (gamma lenolenic acid)  dan 3x ganda lebih berkesan dari EPO (evening primose oil).
  • GLA SHAKLEE adalah gabungan borage sead oil dengan minyak sunflower dan vitamin E - penyerapan dan keberkesanannya adalah lebih baik.
Ramai pelanggan saya yang sangat berpuas hati dengan GLA dari SHAKLEE ini. Ada yang datang dengan masalah period tidak teratur. selepas mengambil GLA secara konsistan period datang tepat pada masa setiap bulan dan yang lagi best siap ada bonus lagi.. rekahan pada tumit dah hilang.. BEST kan?

Ada seorang pelanggan mengalami sakit yang sangat teruk bila datang haid.. setiap bulan perlukan injeksion.. ubat pil tahan sakit dah tak jalan utk dia.. doktor suggest ambil GLA.. Alhamdulillah..sekarang tak perlu lagi injeksion.. ubat pil tahan sakit pun dah jarang dia ambil..so, kepada sesiapa yang ada mengalami masalah seperti ini..apa tunggu lagi.. JANGAN BIARKAN KESAKITAN MENGUASAI HIDUP ANDA..BERTINDAK SEKARANG...

***produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit..


BEST PRICE SHAKLEE? 
Sebarang pertanyaan atau pesanan boleh hubungi kami di :-

Email : frenzpharmacy@gmail.com
Facebook : https://www.facebook.com/frenzpharmacy
SMS/Whatsapp : 0123498291

atau terus ke farmasi kami

Farmasi Az Zahra
(Frenz Pharmacy)
63, Jalan Perdana 4, 
Taman Pulai Perdana 2, 
81110 Kangkar Pulai, 
Johor Darul Takzim.

Office No : 07-5500049


"PREVENTION IS BETTER THAN CURE"

No comments: